Formou nácviků modelových situací tzv. „tréninku” zvyšujeme výkonnost pracovníků, zefektivňujeme jejich práci a posilujeme týmovou spolupráci.
Základní metodikou tréninku je učení prožitkem. Tento způsob umožňuje aktivní spolupráci všech účastníků. Výuka a výklad lektora je procvičován na modelových situacích, které vycházejí z praxe účastníků kurzu a bývají doplněny o případové studie. Účastníky vedeme k aktivnímu hledání řešení a postupu v těchto situacích, k formování závěru a k aplikaci získaných poznatků do praxe.
Při realizaci projektu klademe důraz nejen na aktivitu účastníků, ale i na osobnost trenéra, který svými znalostmi z oboru sociální psychologie a psychologie osobnosti přispívá k co nejefektivnějším výsledkům tréninkového procesu. Projekt vychází z požadavků a potřeb klienta a jeho nároků na své zaměstnance.
- Trénování dovedností formou vlastních zkušeností účastníků „aha zážitek“
- Diskuse o dané dovednosti, výklad principů
- Cvičení, týmové i individuální modelové situace, hry, výukové videofilmy
- Zpětná vazba – videotrénink
V závěrečné hodnotící zprávě Vám předložíme informace o týmové spolupráci skupiny a plán dalšího rozvoje jednotlivých účastníků kurzu. Součástí této zprávy je i hodnocení ze strany účastníků kurzu, kteří se prostřednictvím jednoduchého dotazníku vyjadřují k průběhu, obsahu a formě vedení tréninku.
Tréninky jsou převážně dvoudenní – školící den trvá 8 hodin
Na základě zkušeností je velikost skupiny stanovena na max. 10-12 účastníků.
Obchod
- Principy profesionálního prodeje
- Vedení obchodní schůzky
- Péče o zákazníka
- Přesvědčivá obchodní prezentace
- Vyjednávání a argumentace
- Telemarketing
Management
- Role manažera
- Efektivní vedení a motivace podřízených
- Koučování
- Vedení porad
- Vnitrofiremní komunikace
Ostatní zaměstnanci
- Péče o zákazníka
- Podpora prodeje
- Zvládání stížností a reklamací
- Efektivní telefonování
Celofiremní školení
- Teambuilding
- Time management
- Typologie zákazníka
- Stres management
- Komunikace
- Řešení konfliktů
- Prezentační dovednosti
- Asertivita
- Syndrom vyhoření
Personalisté, interní školitelé
- Výběrový pohovor
- Hodnotící a rozvojové rozhovory
- Disciplinární rozhovory
- Facilitace a moderace
- Lektorské dovednosti
Zaujala vás tato služba?
Pokud máte zájem objednat tuto službu, nebo máte zájem o podrobnější informace kontaktujte nás. Zaměstnanci naší společnosti vám ochotně poskytnou odpovědi na vaše otázky, případně si s vámi dohodnou schůzku a osobně vás navštíví.