Připravili jsme pro Vás tři různá školení určená pro asistenty a asistenty ve firmách, díky kterým budete lépe zvládat svou současnou práci nebo se kvalitně připravíte na práci novou.
Školení můžete absolvovat samostatně nebo absolvovat všechny, záleží na Vašich potřebách a preferencích. Trvání jednoho školení je vždy 3-4 hodiny. Termíny školení přizpůsobíme Vašim časovým možnostem.
Efektivní asistent/ka I.
Pozice asistenta/tky ve firmě je velmi náročná práce vyžadující mnohostrannost, maximální nasazení, odborné znalosti a dovednosti, dobré prezentační a organizační schopnosti, odolnost vůči stresu a flexibilitu. Díky nárokům kladeným na tuto pozici je to práce vyčerpávající, i když bývá zpravidla podceňována.
Jak tedy zvládnout kladené nároky, ztotožnit se s danou pozicí a dosáhnout uznání a ocenění za vykonanou práci?
S tím bychom Vás rádi seznámili v rámci našeho školení. Cílem je:
Uvědomit si a pochopit:
- úlohu asistentky ve firmě
- význam práce asistentky
- faktory ovlivňující image asistentky
- faktory ovlivňující image firmy – firemní kulturu
Naučit vás:
- rychle se adaptovat v novém prostředí
- efektivně organizovat svoji práci (timemanagement)
- naslouchat (základy asertivity)
- komunikovat (verbální i neverbální komunikace, strategie komunikace)
Poskytnout poradenství:
- v oblasti budování kariérního postupu
- ve výběru vhodné pozice (osobní nebo týmová asistentka, recepční, referentka apod.)
- v oblasti sebeprezentace
Efektivní asistent/ka II. – umění komunikovat
Asistent/tka ve firmě musí kromě zpracování administrativních úkolů také velmi často komunikovat prostřednictvím telefonu a to jak s nadřízeným pracovníkem, spolupracovníky, tak také s obchodními partnery či zákazníky.
Jak tedy správně telefonovat a umět získávat a předávat informace?
S tím bychom vás rádi seznámili v rámci našeho školení. Cílem je:
Uvědomit si a pochopit:
- slabé stránky při telefonování
- silné stránky při telefonování
- faktory úspěšného telefonického hovoru (na co klademe důraz)
Naučit vás:
- jak lépe telefonovat a proč vlastně
- šest poselství v komunikaci (předat správně informace)
- efektivně naslouchat (základy asertivity)
- zvládat námitky (strategie komunikace)
- vyjednávat
- hodnota úsměvu
Poskytnout poradenství:
- v oblasti optimální verbální komunikace
Efektivní asistent/ka III. – základy administrativy a práce s PC
Práce asistenta/tky je téměř z 90% složena z administrativní činnosti. Psaní dopisů, emailů a zpracování obchodní korespondence je denní součástí této práce.
Jak tedy správně napsat obchodní dopis, jak sestavit průvodní dopis a jak archivovat dokumenty?
S tím bychom vás rádi seznámili v rámci našeho školení. Cílem je:
Uvědomit si a pochopit:
- napsat správně obchodní dopis
- archivovat dokumenty
- základní orientace v práci s PC
Poskytnout poradenství:
- v oblasti, která je pro vás obtížná
Zaujala vás tato služba?
Pokud máte zájem objednat tuto službu, nebo máte zájem o podrobnější informace kontaktujte nás. Zaměstnanci naší společnosti vám ochotně poskytnou odpovědi na vaše otázky, případně si s vámi dohodnou schůzku a osobně vás navštíví.