O firmě:

Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v Praze 10 Hostivař hledáme vhodné uchazeče/čky.

Požadavky:

Požadujeme SŠ/VŠ – ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky, znalost práce s PC MS Office, podmínkou znalost nějakého účetního SW, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku, zkušenost s vedením menšího týmu.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude práce v účetním oddělení, zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetních dokladů (zpracování prvotních dokladů, DPH a daňového přiznání, po závěrkové práce apod.), úzká spolupráce s externí účetní společností a vedením společnosti, jednání s úřady a bankou.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, velmi příjemné pracovní prostředí, pracoviště v blízkosti metra Salka (trasa metra A), dobrý kolektiv, možnost seberealizace a profesního rozvoje, velmi dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned.

Region:

Praha

Referenční číslo:

202132

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 202132 na adresu advancesro@advancesro.cz.

Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.