O firmě:

Významná česká společnost se sídlem v Praze zaměřená na poskytování účetního a daňového poradenství pro klienty.


Požadavky:

Požadujeme SŠ/VŠ – ekonomického směru, dobrá znalost podvojného účetnictví, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 5 let, zkušenost s kompletním vedením účetnictví a účetními závěrkami, znalost práce s PC MS Office, znalost nějakého účetního SW (výhodou Helios), organizační schopnosti, flexibilitu, odolnost vůči stresu, zodpovědnost, pečlivost.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude zodpovědnost za vedení a zpracování účetnictví pro klienty, jednání s klienty, spolupráce s daňovými poradci a auditory.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní práci a zázemí prosperující společnosti, možnost seberealizace a profesního rozvoje, velmi dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, odborná školení, nástup ihned.

Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlas, se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" a to až do odvolání písemnou formou.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201739

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201739 na adresu advancesro@advancesro.cz.

Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.