O firmě:

Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné uchazeče/čky.

Požadavky:

Požadujeme SŠ/VŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a dané legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 3 roky, zkušenost vedením a zpracováním podvojného účetnictví, znalost práce s PC MS Office, znalost nějakého účetního SW (např. Helios, Pohoda, Abra, Money, Premier, SAP), samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví společnosti od prvotních dokladů až po DPH, daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, KH, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), úzká spolupráce s finančním manažerem, práce s PC.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, pracoviště v centru Prahy v dostupnosti MHD, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, možnost seberealizace a profesního rozvoje, nástup ihned.

Region:

Praha

Referenční číslo:

202434

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 202434 na adresu advancesro@advancesro.cz.

Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.