O firmě:
Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 5, hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadavky:
Požadujeme SŠ/VŠ – ekonomického směru, zkušenosti a praxi v obchodní problematice (zákaznický servis, práce s klienty apod. velkou výhodou) min. 1 rok, znalost obchodní administrativy, komunikativní znalost AJ (slovem i písmem), dobrou znalost práce s PC MS Office, velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení.
Úkoly:
Vaším hlavním úkolem bude práce v obchodním oddělení, péče o stávající klienty společnosti, kontrola a zpracování klientské dokumentace a její zadání do interního systému, zodpovídání klientských dotazů (e-mailem, telefonicky a osobně na naší pobočce), odpovědnost za evidenci a zpracování smluv, samostatné řešení zadaných úkolů, správa a aktualizace zákaznické databáze, práce s PC.
Nabídka:
Nabízíme perspektivní samostatnou práci a zázemí v prosperující společnosti, velmi příjemné prostředí v blízkosti metra trasa B - Radlická, možnost seberealizace, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned.
Region:
Praha
Referenční číslo:
202001
Oslovila vás tato nabídka?
Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 202001 na adresu advancesro@advancesro.cz.
Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.