O firmě:

Pro našeho klienta významnou českou společnost působící v oblasti účetního a daňového poradenství se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné uchazeče/čky.

Požadavky:

Požadujeme SŠ/VŠ - ekonomického směru se zaměřením na účetnictví, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 2 roky (počítá se i praxe při škole), aktivní znalost AJ (slovem i písmem), znalost práce s PC MS Office, znalost nějakého účetního SW, dobré prezentační s komunikační schopnosti, ochotu učit se nové věci, pečlivost, spolehlivost, preciznost, schopnost týmové spolupráce, flexibilitu.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude účast na průběžných auditech společností z různých odvětví, práce pod vedením auditora, provádění účetních kontrol a analýz, práce s daty v Excelu a využití Excelu při auditorských analýzách, příprava podkladů pro závěrečnou zprávu auditora, zpracování příslušné dokumentace.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, možnost seberealizace a profesního rozvoje i růstu, mladý kolektiv, příjemné pracovní prostředí, zaměstnanecké výhody a bonusy, odborná školení, velmi dobré platové ohodnocení, nástup ihned.

Region:

Praha

Referenční číslo:

202430

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 202430 na adresu advancesro@advancesro.cz.

Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.