O firmě:
Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadavky:
Požadujeme SŠ/VŠ - ekonomického směru, znalost problematiky PÚ, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 1 rok, zkušenost se zpracováním účetních dokladů, dobrou znalost práce s PC MS Office (zejména Excel), výhodou znalost nějakého účetního SW, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, komunikativnost, ochotu učit se nové věci.
Úkoly:
Vaším hlavním úkolem bude práce v účetním oddělení, samostatné zpracování účetních dokladů, úzká spolupráce s hlavní účetní, vedení příslušné administrativní agendy.
Nabídka:
Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, příjemné prostředí, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, dobrý kolektiv, nástup ihned.
Region:
Praha
Referenční číslo:
201941
Oslovila vás tato nabídka?
Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201941 na adresu advancesro@advancesro.cz.
Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.