O firmě:
významná česká advokátní kancelář se sídlem v Praze 1.
Požadavky:
SŠ/VŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi v administrativní činnosti min. 2 roky, znalost práce s PC MS Office ( Word, Excel, PowerPoint, Outlook ), psaní všemi deseti, plynulou znalost NJ ( slovem i písmem ) a komunikativní znalost AJ (slovem i písmem), příjemné vystupování a velmi dobré prezentační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, velmi dobré organizační schopnosti, odolnost vůči stresu.
Úkoly:
asistentská činnost, zpracování administrativní agendy, evidence, archivace a formátování dokumentů, příprava materiálů pro jednání, evidence a zpracování pošty, řešení samostatných úkolů, sjednávání obchodních schůzek, práce s PC.
Nabídka:
perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující společnosti, pracoviště v centru Prahy, příjemné prostředí, mladý kolektiv, zaměstnanecké výhody a bonusy, maximální využití jazykových znalostí, velmi dobré platové ohodnocení, nástup ihned.
Region:
Praha
Referenční číslo:
201446
Oslovila vás tato nabídka?
Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201446 na adresu advancesro@advancesro.cz.
Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.