O firmě:

Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v Praze 4, hledáme vhodné uchazeče/čky.

Požadavky:

Požadujeme SŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi v obchodní problematice ( nákup, prodej, zákaznický servis, servisní služby apod. ), min. 2 roky, znalost příslušné administrativy, pokročilou znalost AJ slovem i písmem, znalost práce s PC MS Office, velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, obchodní dovednosti, samostatnost, spolehlivost, ochotu učit se nové věci, zájem o obchod a práci se zákazníkem.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude administrativní podpora obchodního oddělení, evidence a správa objednávek, zajištění přepravy zboží, správa a aktualizace zákaznické databáze, zpracování příslušné obchodní administrativy, kontrola pohledávek, jednání se zákazníky, práce s PC.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní samostatnou práci a zázemí v prosperující společnosti, možnost seberealizace a profesního rozvoje, dobré platové ohodnocení, využití jazykových znalostí, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned.

Region:

Praha

Referenční číslo:

202211

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 202211 na adresu advancesro@advancesro.cz.

Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.