O firmě:
Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v Praze 3, hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadavky:
Požadujeme SŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi v obchodní problematice (nákup, prodej, zákaznický servis, servisní služby apod.) min. 3 roky, znalost příslušné obchodní administrativy, dobrou znalost AJ slovem i písmem (pro jednání se zahraničními dodavateli a mateřskou společností), dobrou znalost práce s PC MS Office, velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, obchodní dovednosti, samostatnost, spolehlivost, ochotu učit se nové věci, zájem o obchod a práci se zákazníkem.
Úkoly:
Vaším hlavním úkolem bude jednání s dodavateli i s klienty, odpovědnost za evidenci, příjem (fax, e-mail, telefon) a zpracování objednávek, zajištění přepravy zboží, příprava ceníků, správa a aktualizace zákaznické databáze, zpracování příslušné obchodní administrativy, řešení reklamací.
Nabídka:
Nabízíme perspektivní samostatnou práci a zázemí v prosperující společnosti, možnost seberealizace a profesního rozvoje, dobré platové ohodnocení, využití jazykových znalostí, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned.
Region:
Praha
Referenční číslo:
201905
Oslovila vás tato nabídka?
Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201905 na adresu advancesro@advancesro.cz.
Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.