O firmě:

Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v centru Prahy hledáme vhodné uchazeče/čky.



Požadavky:

Požadujeme: SŠ – ukončené maturitní zkouškou, zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici obchodní asistentky nebo referentky v zákaznickém servisu min. 2 roky, dobrou znalost NJ (slovem i písmem), znalost práce s PC MS Office, příjemné vystupování a komunikativnost, velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilitu, ochotu učit se nové věci.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude zodpovědnost za správu a aktualizaci firemní produktové a zákaznické databáze, nastavování procesů, jednání s klienty, poradenská činnost, příprava promo a prodejních akcí ve spolupráci s obchodním oddělením, rozesílání newsletterů, administrativní podpora, řešení samostatných úkolů, jednání s centrálou v Německu.

Nabídka:

Nabízíme samostatnou perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, příjemné prostředí, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, využití jazykových znalostí, nástup ihned.

Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlas, se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" a to až do odvolání písemnou formou.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201817

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201817 na adresu advancesro@advancesro.cz.

Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.