O firmě:

Pro našeho klienta českou účetní společnost se sídlem v Praze 6 hledáme vhodné kandidáty/tky.


Požadavky:

Požadujeme SŠ/VŠ – ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky, znalost práce s PC MS Office, podmínkou znalost účetního SW Helios, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví svěřených klientů (od prvotních dokladů pro daňové přiznání a závěrkové práce), jednání s klienty, poradenská činnost, úzká spolupráce s finančním manažerem.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, příjemné pracovní prostředí, pracoviště v blízkosti MHD, dobrý kolektiv, možnost seberealizace a profesního rozvoje, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned.

Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlas, se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" a to až do odvolání písemnou formou.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201743

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201743 na adresu advancesro@advancesro.cz.