O firmě:

Významná česká společnost se sídlem v Praze zaměřená na poskytování účetního a daňového poradenství pro klienty.


Požadavky:

Požadujeme SŠ/VŠ – ekonomického směru, dobrá znalost podvojného účetnictví, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 5 let, zkušenost s kompletním vedením účetnictví a účetními závěrkami, znalost práce s PC MS Office, znalost nějakého účetního SW (výhodou Helios), organizační schopnosti, flexibilitu, odolnost vůči stresu, zodpovědnost, pečlivost.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude zodpovědnost za vedení a zpracování účetnictví pro klienty, jednání s klienty, spolupráce s daňovými poradci a auditory.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní práci a zázemí prosperující společnosti, možnost seberealizace a profesního rozvoje, velmi dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, odborná školení, nástup ihned.

Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlas, se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" a to až do odvolání písemnou formou.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201739

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201739 na adresu advancesro@advancesro.cz.