O firmě:

Pro našeho klienta významnou českou společnost se sídlem v Praze 2 působící v oblasti účetního a daňového poradenství hledáme vhodné kandidáty/tky.


Požadavky:

Požadujeme SŠ/VŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky, znalost práce s PC MS Office, podmínkou znalost nějakého účetního SW (ideálně Helios nebo SAP), samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, ochotu učit se nové věci, zájem o účetní problematiku.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví svěřených klientů od prvotních dokladů až po DPH, daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), jednání s klienty, poradenská činnost.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, příjemné pracovní prostředí, pracoviště v blízkosti MHD, dobrý kolektiv, možnost seberealizace a profesního rozvoje, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned.

Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlas, se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" a to až do odvolání písemnou formou.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201717

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201717 na adresu advancesro@advancesro.cz.