O firmě:

Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné uchazeče/čky.


Požadavky:

Požadujeme SŠ/VŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a dané legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 5 let, zkušenost s kompletním vedením a zpracováním podvojného účetnictví společnosti, znalost práce s PC MS Office, znalost nějakého účetního SW, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude práce v účetním oddělení (3 osoby), zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví společnosti od prvotních dokladů až po DPH, daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), úzká spolupráce s hlavním účetním a finančním manažerem, práce s PC.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, příjemné prostředí, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, možnost seberealizace a profesního rozvoje, nástup ihned.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201622

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201622 na adresu advancesro@advancesro.cz.