O firmě:

Pro našeho klienta významnou zahraniční společnost se sídlem v Praze 8 Kobylisy hledáme vhodné uchazeče/čky.


Požadavky:

Požadujeme SŠ/VŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a dané legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 3 roky, zkušenost s kompletním vedením účetnictví (zkušenost s účtováním zahraničních poboček velkou výhodou), dobrou znalost AJ (pro jednání se zahraničními klienty a dceřinou společností), znalost práce s PC MS Office (zejména Excel), znalost nějakého účetního SW (výhodou Helios), pečlivost, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude práce v účetním oddělení, zodpovědnost za kompletní zpracování účetnictví společnosti, odpovědnost za účtování a věcnou kontrolu účetních dokladů, saldokonto, závěrkové práce, DPH, daňové přiznání, zpracování banky, jednání s úřady a bankou, práce s PC, úzká spolupráce s hlavním účetním.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, velmi příjemné prostředí, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, využití jazykových znalostí, nástup ihned.

Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlas, se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" a to až do odvolání písemnou formou.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201614

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201614 na adresu advancesro@advancesro.cz.