O firmě:

Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 1, hledáme vhodné uchazeče/čky.


Požadavky:

Požadujeme VŠ – ekonomického směru, zkušenosti a praxi v obchodní problematice (zákaznický servis, práce s klienty, telemarketing apod. velkou výhodou) min. 1 rok, znalost obchodní administrativy, komunikativní znalost AJ slovem i písmem, dobrou znalost práce s PC MS Office, velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude práce v obchodním/klientském oddělení, aktivní práce a jednání s klienty, uzavírání obchodních smluv, kontrola a zpracování obchodní dokumentace, odpovědnost za evidenci a zpracování smluv, samostatné řešení zadaných úkolů, správa a aktualizace zákaznické databáze, práce s PC.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní samostatnou práci a zázemí v prosperující společnosti, možnost seberealizace, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned.

Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlas, se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" a to až do odvolání písemnou formou.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201609

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201609 na adresu advancesro@advancesro.cz.