O firmě:

Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v Praze 8 Vysočany, hledáme vhodné uchazeče/čky.



Požadavky:

Požadujeme SŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi v obchodní problematice ( nákup, prodej, zákaznický servis, servisní služby apod. ), min. 3 roky, znalost příslušné administrativy, velmi dobrou znalost NJ slovem i písmem (pro jednání s centrálou v Německu i s klienty), a velmi dobrou znalost slovenského jazyka, dobrou znalost práce s PC MS Office (zejména Excel), velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, technické znalosti, obchodní dovednosti, samostatnost, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, ochotu učit se nové věci, zájem o obchod a práci se zákazníkem.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude správa firemní databáze týkající se nákupních a prodejních dat zboží ( ve slovenském a německém jazyce), příprava ceníků, cenových abídek, kalkulací týkajících se prodejních akcí apod., kontrola správnosti údajů, rozesílání marketingových akcí klientům, jednání se zákazníky a dodavateli ze Slovenska, zpracování příslušné obchodní administrativy, práce s PC.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní samostatnou práci a zázemí v prosperující zahraniční společnosti, možnost seberealizace a profesního rozvoje, velmi dobré platové ohodnocení, využití jazykových znalostí, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned.


Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlas, se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" a to až do odvolání písemnou formou.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201765

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201765 na adresu advancesro@advancesro.cz.