O firmě:

Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v centru Prahy, hledáme vhodné uchazeče/čky.


Požadavky:

Požadujeme SŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi v obchodní problematice (nákup, prodej, zákaznický servis, servisní služby apod.), min. 3 roky, znalost příslušné administrativy, dobrou znalost práce s PC MS Office, velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, obchodní dovednosti, samostatnost, spolehlivost, ochotu učit se nové věci, zájem o obchod a práci se zákazníkem.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude jednání s dodavateli i s odběrateli, evidence a zpracování objednávek, příprava podkladů pro fakturaci, správa a aktualizace zákaznické databáze, zpracování příslušné obchodní administrativy, spolupráce s týmem obchodního oddělení.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní samostatnou práci a zázemí v prosperující zahraniční společnosti, příjemné prostředí, pracoviště v centru Prahy, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned.

Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlas, se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" a to až do odvolání písemnou formou.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201731

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201731 na adresu advancesro@advancesro.cz.