O firmě:

významná česká advokátní kancelář se sídlem v Praze 1.


Požadavky:

SŠ/VŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi v administrativní činnosti min. 2 roky, znalost práce s PC MS Office ( Word, Excel, PowerPoint, Outlook ), psaní všemi deseti, plynulou znalost NJ ( slovem i písmem ) a komunikativní znalost AJ (slovem i písmem), příjemné vystupování a velmi dobré prezentační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, velmi dobré organizační schopnosti, odolnost vůči stresu.

Úkoly:

asistentská činnost, zpracování administrativní agendy, evidence, archivace a formátování dokumentů, příprava materiálů pro jednání, evidence a zpracování pošty, řešení samostatných úkolů, sjednávání obchodních schůzek, práce s PC.

Nabídka:

perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující společnosti, pracoviště v centru Prahy, příjemné prostředí, mladý kolektiv, zaměstnanecké výhody a bonusy, maximální využití jazykových znalostí, velmi dobré platové ohodnocení, nástup ihned.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201446

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201446 na adresu advancesro@advancesro.cz.