O firmě:

Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v Praze 8 Vysočany hledáme vhodné uchazečky.

Požadavky:

Požadujeme SŠ – ukončené maturitní zkouškou, zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky min. 2 roky, dobrou znalost NJ ( slovem i písmem ), znalost práce s PC MS Office, příjemné vystupování a komunikativnost, velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilitu, ochotu učit se nové věci.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude kompletní zajištění chodu společnosti včetně administrativní činnosti, administrativní a organizační podpora vedení společnosti a obchodního oddělení, zpracování obchodní korespondence, jednání s klienty a dodavateli, správa firemní databáze, řešení samostatných úkolů, příprava ceníků a newsletterů a jejich rozesílání klientům.

Nabídka:

Nabízíme samostatnou perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, příjemné prostředí, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, využití jazykových znalostí, nástup ihned.

Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlas, se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" a to až do odvolání písemnou formou.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201804

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201804 na adresu advancesro@advancesro.cz.