O firmě:

Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem Praha 4 - Pankrác, hledáme vhodné uchazečky.


Požadavky:

Požadujeme SŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a obchodní problematice (zákaznický servis, servisní služby apod.), min. 5 let, znalost administrativy, komunikativní znalost AJ (slovem i písmem), dobrou znalost práce s PC MS Office, velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, ochotu učit se nové věci, zájem o obchod a práci se zákazníkem.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude jednání se zahraničními odběrateli, evidence a zpracování objednávek, příprava podkladů pro fakturaci, příprava nabídek, správa a aktualizace zákaznické databáze, zpracování příslušné obchodní administrativy, spolupráce s týmem obchodního oddělení.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní samostatnou práci a zázemí v prosperující zahraniční společnosti, příjemné prostředí, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, možnost i zkráceného úvazku, nástup dle dohody.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201824

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201824 na adresu advancesro@advancesro.cz.

Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.