O firmě:

Pro našeho klienta významnou českou projekční kancelář v centru Prahy hledá vhodné uchazečky.

Požadavky:

Požadujeme SŠ/VŠ – obchod, ekonomika, zkušenost a praxi v administrativní činnosti na pozici asistentka, dobrou znalost práce s PC MS Office, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, dobré vystupování a komunikativnost, flexibilitu, ochotu učit se nové věci, bydliště Praha a okolí.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude kompletní zajištění chodu kanceláře, příprava podkladů pro externí účetní společnost, evidence, kopírování a archivace dokumentů, zpracování obchodní korespondence a došlé pošty, administrativní podpora celé společnosti, řešení samostatných úkolů, práce s PC.

Nabídka:

Nabízíme samostatnou perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, prostor pro seberealizaci, pružnou pracovní dobu, dobré platové ohodnocení, nástup ihned.

Odpovědí na tento inzerát poskytujete společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlas, se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" a to až do odvolání písemnou formou.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201818

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201818 na adresu advancesro@advancesro.cz.