O firmě:

Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 3 hledáme vhodné kandidáty/tky.



Požadavky:

Požadujeme SŠ/VŠ – ekonomického směru, zkušenosti a praxi v obchodní činnosti, znalost administrativy, znalost účetní problematiky, praxi na podobné pozici min. 1 rok, znalost práce s PC MS Office (zejména Excel), pokročilou znalost AJ ( slovem i písmem ), příjemné vystupování a velmi dobré prezentační schopnosti, obchodní dovednosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, zájem o práci s číselnými údaji.

Úkoly:

Vaším hlavním úkolem bude práce v obchodním oddělení, zpracování obchodních ukazatelů na základě spolupráce s účetním oddělením (náklady, výnosy, spolupráce na přípravě rozpočtu, reporting výsledků do zahraničí apod.) zpracování příslušné administrativní agendy, jednání s mateřskou společnosti, řešení samostatných úkolů, práce s PC.

Nabídka:

Nabízíme perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující zahraniční společnosti, příjemné prostředí, mladý kolektiv, zaměstnanecké výhody a bonusy, maximální využití jazykových znalostí, velmi dobré platové ohodnocení, nástup ihned.

Region:

Praha

Referenční číslo:

201917

Kontakt

Oslovila vás tato nabídka?

Pokud Vás tato nabídka oslovila, kontaktujte nás motivačním dopisem a strukturovaným životopisem pod zn.: 201917 na adresu advancesro@advancesro.cz.

Odpovědí na inzerát zveřejněný na webových stránkách společnosti ADVANCE HR, s.r.o. souhlasím, aby společnost ADVANCE HR, s.r.o., se sídlem Laubova 10, Praha 3 (dále jen společnost), zpracovávala mé osobni údaje pro účely „projednání práce s uchazečem“ (ukládaní, úprava a aktualizace, vyhledávaní, nabídka, třídění, kombinovaní, poskytovaní třetím osobám, likvidace) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen/a se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.